Santrauka:
Darbas sudarytas iš įvado, trijų dalių, išvadų ir literatūros sąrašo. Pirmajame skyriuje atskleisti teoriniai paslaugų kokybės gerinimo aspektai. Antroji darbo dalis skirta empirinio UAB „Domus Lumina“ kokybės vertinimo tyrimo rezultatų pristatymui ir analizei. Įmonės paslaugų kokybės gerinimo sprendimai suformuluoti trečioje darbo dalyje.
Darbo tikslas – įvertinus UAB „Domus Lumina“ paslaugų kokybę, parengti sprendimus, taikytinus paslaugų kokybės gerinimui. Darbui parengti taikyti tokie tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, sisteminė analizė, anketinė apklausa, statistinė analizė, SSGG analizė, apibendrinimas.
Description:
The thesis consists of introduction, three chapters, conclusions and references. The first chapter reveals theoretical aspects of service quality development. The second chapter intends to present and analyse results of the empirical research of quality evaluation in case of JSC “Domus Lumina”. Solutions for the development of service quality are formulated in the third part of the thesis.
The aim of the paper is to evaluate service quality in JSC “Domus Lumina” and prepare solutions for the development of service quality. The following methods were applied: scientific literature analysis, comparative analysis, systemic analysis, a questionnaire research, statistical analysis, SWOT analysis, generalization.