Santrauka:
Pirmajame skyriuje nagrinėjama esama situacija mažmeninėje
prekyboje pasaulinės praktikos atžvilgiu ir Lean sistemos subtilybės. Antroje dalyje analizuojamas
prekybos procesas parduotuvėje „IKI“ ir kaip yra sprendžiamos įmonei aktualios problemos. O
trečioje apibrėžiami geriausiai tinkantys Lean sistemos metodai įmonės procesų optimizavimui. Darbo tikslas: Atlikus prekybos centro „IKI“ užsakymų valdymo proceso analizę,
optimizuoti jos veiklą, pasitelkiant Lean metodiką.
Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė, duomenų rinkimas, logistikos procesų,
sandėliavimo ir prekybos proceso stebėjimas, SSGG ir PEST analizės, konsultacijos.
Description:
The first part analyzes the current situation in retail trade in terms of
global practice and the subtleties of the Lean system. The second part analyzes the trade process in
“IKI” store and how relevant problems are solved. The third parts determines the most suitable
methods of the Lean system for the optimization of company’s processes. The main problem of the (professional BA thesis): Due to a human factor, an optimal
process of order management is not ensured. That is caused by miscommunication among
employees or certain other people in charge, loaders’ mistakes, haste, etc. Therefore, it enhances the
probability of defects, delays and quality discrepancies.
The aim of the (professional BA thesis): Is to optimize operations in shopping center
IKI using the Lean system after having analyzed the process of order management.