Santrauka:
Baigiamasis darbas susideda iš trijų dalių. Pirmoje darbo dalyje
apibūdinami krovinių paskirstymo organizavimo teoriniai aspektai, išskiriamos pagrindinės
logistikos funkcinės sritys, aptariami paskirstymo samprata, strategijos, pateikiami paskirstymo
grandinės veiksniai, valdymo proceso sudedamąsias dalys. Antroje darbo dalyje analizuojama UAB
„Afida“ logistinė veikla, kuri susideda iš išorinės (PEST ir Mezo) ir vidinės aplinkų (organizacinė
struktūra, apyvarta, SSGG analizė, vidiniai procesai). Taip pat analizuojamas informacijos valdymas
atliekant kokybinį tyrimą. Trečioje dalyje pateikiami du pagrindiniai trikdžiai: įmonės viduje ir
grandinėje tarp vairuotojo, vadybininko bei kliento. Darbo problema – informacijos valdymo organizavime kyla trikdžiai, dėl kurių darbo
laikas nėra efektyviai išnaudojamas. Šiame darbe keliama problema – kuriose vietose kyla
informacijos trikdžiai ir kaip galima jų kiekį sumažinti arba pašalinti.
Darbo tikslas – išanalizavus krovinių paskirstymo organizavimo teorinius aspektus ir
atlikus empirinį tyrimą, pateikti siūlymus UAB „Afida“ krovinių paskirstymo konteineriais
informacijos organizavimo tobulinimą.
Darbo metodai – mokslinės literatūros, internetinių šaltinių analizė bei empirinis tyrimas
(kokybinis tyrimais pusiau struktūruotas interviu).
Description:
The final thesis consists of three parts. The first part of the thesis describes
the theoretical aspects of cargo distribution organization, distinguishes the main functional areas of
logistics, discusses the concept of distribution, strategies, presents the elements of the distribution
chain, the components of the management process. The second part of the work analyses the logistics
activities of Afida UAB, which consists of external (PEST analysis) and internal environments
(organizational structure, turnover, SWOT analysis, internal processes). Information management in
qualitative research is also analysed. The third part presents two main disturbances: within the
company and in the chain between the driver, the manager and the customer. The main problem of the Organization of Containerized Cargo Distribution at Afida
UAB – there are disruptions in the organization of information management that result in inefficient
use of working time. The problem of this work is where information disturbances occur and how they
can be reduced or eliminated.
The aim – after analysing the theoretical aspects of cargo distribution organization and
carrying out empirical research, make suggestion for the improvement of cargo distribution
organization in UAB “Afida“. Methods of thesis – analysis of scientific literature, internet sources and empirical research