Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama kas yra kokybės vadyba ir kokie jos metodai
naudojami logistikoje. Analitinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai ir siekiama išsiaiškinti
kokie pagrindiniai kokybės valdymo iššūkiai yra UAB „Treka“ įmonėje. Darbo tikslas - ištyrus UAB „Treka“ logistikos paslaugų kokybės valdymo galimybes,
pateikti logistikos paslaugų gerinimo būdus.
Darbo metodai – Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros lyginamoji analizė ir
sintezė, statistinė analizė, anketinė apklausa, SSGG analizė, grafinio vaizdavimo metodas, indukcija
apibendrinant ir darant išvadas.
Description:
The theoretical part discusses what quality management is and what its
methods are used in logistics. The analytical part of the work presents the results of the research and
seeks to find out what are the main challenges of quality management in UAB "Treka". The aim - after researching the possibilities of UAB Treka logistics services quality
management, to present ways to improve logistics services.
Methods - comparative analysis and synthesis of scientific literature of Lithuanian and
foreign authors, statistical analysis, questionnaire survey, SWOT analysis, graphical representation
method, induction in summarizing and drawing conclusions.