Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama paslaugos samprata, paslaugų kokybės
gerinimo būdai. Analitinėje dalyje atlikta įmonės veiklos charakteristika, mikro ir makro aplinkų
analizė, pateikiama SSGG analizė ir vartotojų nuomonės tyrimo analizė. Projektinėje dalyje
aprašomi paslaugų kokybės gerinimo sprendimai bei jų įgyvendinimui nustatomos išlaidos. Darbo problema - klientų nusiskundimai dėl UAB „Omniva“ teikiamų paslaugų, todėl kyla
klausimas kaip įmonė galėtų pagerinti paslaugų kokybę?
Darbo tikslas - įvertinti UAB „Omniva LT“ teikiamų paslaugų kokybę.
Darbo metodai - mokslinės informacijos šaltinių lyginamoji analizė, įmonės duomenų
analizė, aprašomasis, kiekybinis tyrimas, apklausos duomenų analizė.
Description:
The thesis provides a literature review of service concpect and quality
improvement. Analytical part consists analysis of company activity characteristics, mikro and
makro analysis, SSGG analysis and consumer opinion analysis. The last part described service
quality improvement solutions and the costs of their implementation are determined. The main problem of the (professional BA thesis) - Customer complaints about service
quality at UAB “Omniva LT”. How the company to improve the quality of service?
The aim of the (professional BA thesis) – to evaulate the quality of services provided at
UAB “Omniva LT”.
Methods of the (professional BA thesis) – comparative analysis of scientific literature,
company data analysis, descriptive, quantitative research, survey data analysis.