Santrauka:
Pirmame, inovacijų ir vartotojo samprata skyriuje aptariama kas yra
inovacijos, kaip jas supranta skirtingi autoriai, jų tipai, kaip yra apibrėžiama vartotojo sąvoka, kas yra
vartotojo elgsena, kodėl inovacijos yra svarbios versle ir kaip jos veikia vartotoją.
AB „Swedbank“ klientų inovatyvumo ir darbuotojų nuomonių tyrimų analizės skyriuje yra
pateikiamos analizės: įmonės veiklos, orientuotos į klientų poreikius, analizė; įmonės klientų
prisitaikymo prie inovacijų tyrimo metodika bei tyrimo duomenų analizė; įmonės darbuotojų
nuomonės tyrimo duomenų analizė.
Trečiame šio darbo skyriuje yra pateikiami pasiūlymai AB „Swedbank“ klientų prisitaikymo
prie inovacijų skatinimui. Pateikiami reikiamų išteklių skaičiavimai. Darbo problema – kadangi iš klientų yra sulaukiama skundų, jog jie nemoka naudotis
esamomis banko inovacijomis, jog anksčiau viskas buvo daug lengviau. Dėl šios priežasties ir iškilo
problema - kaip paskatinti klientus greičiau prisitaikyti prie inovacijų?
Darbo tikslas – išanalizuoti AB „Swedbank“ banko klientų inovatyvumą bei suformuluoti
pasiūlymus, padėsiančius jį padidinti.
Darbo metodai - mokslinės literatūros analizė, įmonės duomenų analizė, anketinės apklausos
tyrimo analizė, interviu duomenų analizė.
Description:
The first chapter, the concept of innovation and the consumer, discusses
what innovation is, how it is understood by different authors, its types, how the concept of consumer
is defined, what is consumer behavior, why innovation is important in business and how it affects the
consumer.5
The analysis of AB “Swedbank” customer innovation and employee opinion surveys
provides the following analyzes: analysis of the company's activities focused on customer needs;
research methodology of the company's customers' adaptation to innovations and analysis of research
data; analysis of the company's employee opinion survey data.
The third chapter of this work presents proposals for promoting the adaptation of AB
“Swedbank” customers to innovations. Calculations of required resources are provided. The main problem of the (professional BA thesis) - whereas there are complaints from
customers that they do not know how to use existing bank innovations, that in the past things were
much easier. This is why the problem is how to encourage customers to adapt more quickly to
innovation?
The aim of the (professional BA thesis) - to analyze the innovativeness of AB
“Swedbank” bank customers and to formulate proposals that will help increase it