Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama įvairių autorių ir marketingo specialistų
požiūriai aktualiomis asortimento formavimo ir tobulinimo temomis. Analitinėje dalyje atliekamos UAB
„EPROMA“ makro ir mikroaplinkos analizės, SSGG analizė, UAB „EPROMA“ klientų apklausos
tyrimo rezultatų analizės. Projektinėje dalyje pateikiami UAB „EPROMA“ gaisro aptikimo sistemų
asortimento tobulinimo sprendimai, įvedant gaisro aptikimo sistemą „Previdia compact“. Darbo problema: UAB ,,EPROMA“ nori sustiprinti konkurencinį pranašumą, neprarasti
lyderio pozicijų rinkoje ir pasiūlyti klientams geresnį gaisro aptikimo sistemų asortimentą nei siūlo
konkurentai. Todėl šiuo darbu siekiama nustatyti, kaip tobulinti UAB ,,Eproma“ gaisro aptikimo
sistemų asortimentą?
Darbo tikslas: Išanalizavus UAB ,,EPROMA“ gaisto aptikimo sistemų asortimentą, pateikti
jo tobulinimo sprendimus.
Darbo objektas: UAB „EPROMA“ gaisro aptikimo sistemų asortimentas.
Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, apibendrinimas, palyginamoji analizė,
anketinė apklausa, SSGG analizė, duomenų grupavimas, grafinis jų vaizdavimas.
Description:
The theoretical part is discussed from the views of various
authors and marketers on the relevant topics of assortment formation and improvement. In the
analytical part, the macro and microenvironmental analyzes of UAB EPROMA, SWOT analysis, and
the results of the survey results of UAB EPROMA customer survey are performed.The project part
presents the solutions for improving the range of fire detection systems of UAB EPROMA by
introducing the fire detection system Previdia compact.
Job problem: UAB EPROMA wants not only to strengthen its competitive advantage, but
also not to confirm its leading position in the market, but to offer customers a better range of fire
detection system products than to offer competitors..
Aim of the work: After analyzing the range of gas detection systems of UAB EPROMA,
to present its improvement solutions.
Working methods - analysis of scientific literature, summary, comparative analysis,
questionnaire survey, SWOT analysis, data group, their graphical representation