Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje analizuojama integruotų marketingo komunikacijų
samprata ir svarba įmonei, apibūdinami komplekso elementai, jų svarbiausi bruožai. Analitinėje
darbo dalyje pateikiama įmonės charakteristika, situacija. Analizuojami esami konkurentai, jų e.
parduotuvės ir naudojamos integruoto marketingo komunikacijų priemonės. Pateikiami ir
analizuojami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas integruotų marketingo
komunikacijų sprendimų planas, pateikti skaičiavimai ir kampanijos rezultatai. Darbo problema. Įmonė, norėdama komunikuoti su vartotojais, gali rinktis, kokias
marketingo komunikacijos priemones naudoti, tačiau jų yra ne viena ir jos gana įvairios, į jas
skirtingai reaguoja vartotojai, todėl reikia parinkti tinkamiausias priemones, kurios būtų veiksmingos.
Darbo problema – nežinomos, kokios integruoto marketingo komunikacijos yra veiksmingiausios
norint pritraukti klientus į naują elektroninę parduotuvę.
Darbo tikslas. Pateikti UAB „BENU Vaistinė Lietuva“ naujos elektroninės parduotuvės
integruotų marketingo komunikacijų sprendimus klientų pritraukimui ir žinomumui didinti.
Description:
The theoretical part of the work analyses the concept of integrated
marketing communications and their importance to the company, describes the elements of the
complex, their most important features. The analytical part of the work presents the characteristics of
the company, the situation. There is competitors analysis, their e. shops integrated marketing
communication tools. Covered results of the research, which they are analysed. The project part of
the work presents a plan of integrated marketing communications solutions, calculations and
campaign results. The main problem of the Solutions for Integrated Marketing Communication of BENU
Vaistinė Lietuva UAB E-shop is that the company can choose which marketing communication tools
to use to communicate with consumers, but there are many of them and they are quite diverse,
consumers react to them differently, so it is necessary to choose the most appropriate tools that are
effective to customers to the new e-shop.
The aim of this paper is to present UAB BENU Vaistinė Lietuva new e-shop integrated
marketing communication solutions to increase customer attraction and awareness.