Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariamos svarbios sąvokos, palyginamos skirtingų
autorių nuomonės, aprašoma kuriama prekės ženklo vertė vartotojui bei apžvelgiamas prekės ženklo
vertės kūrimas. Analitinėje dalyje nagrinėjama prekės ženklo ir įmonės charakteristika, atliekama
tyrimo analizė ir taip išsiaiškinama kokia yra šiuo metu prekės ženklo vertė su vartotojais.
Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, sprendimai, kurie sustiprins prekės ženklo „Face & Eye
Design“ vertę vartotojams. Darbo problema. Konkurencingoje rinkoje esantis prekės ženklas „Face & Eye Design“
turi iššiskirti nuo konkurentų bei sukurti pakankamą vertę su vartotojais.
Darbo tikslas. Atlikti prekės ženklo „Face & Eye Design“ vertės vartotojams analizę ir
pateikti pasiūlymus kaip ją sustiprinti
Description:
The theoretical part discusses essential concepts, compares the opinions of
different authors, describes the value of the brand to the customer and reviews the creation of brand
value. The analytical part examines the characteristics of the brand, argues the research and the
research analysis is performed. This clarifies the current value of the brand to consumers. The
project part presents suggestions and solutions that will strengthen the value of the „Face & Eye
Design“ brand for consumers. The main problem of - „Face & Eye Design“ brand is in a competitive market, needs to
cut off from its competitors and create sufficient value with consumers.
The aim of the - The main aim is to analyze the value of the „Face & Eye Design“ brand
to customers and make suggestions how to increase it.