Santrauka:
Teorinėje dalyje apibūdinami strategijos formavimo ypatumai, veiksniai
lemiantys strategijos pasirinkimą, vartotojų pasitenkinimo vertinimo ypatumai bei bendradarbiavimo
būdų tarp B2C ir B2B priemonių skirtumai. Antroje darbo dalyje pateikiami bendradarbiavimo su
užsienio klientais gerinimo galimybės bei analizė. Trečioje, projektinėje dalyje pateikiamos
bendradarbiavimo strategijų gerinimo galimybės bei uždaviniai strategijoms vykdyti. Darbo problema – UAB „Danvita“ įmonei neturint bendradarbiavimo strategijos su užsienio
klientais būtų sunku surasti naujus bei išsaugoti senus klientus.
Darbo tikslas – ištyrus UAB „Danvita“ bendradarbiavimo su užsienio klientais stiprybes ir
silpnybes pateikti įmonės bendradarbiavimo su užsienio klientais gerinimo strategines kryptis.
Darbo metodai – mokslinės literatūros šaltinių analizės ir sintezės, įmonės veiklos rezultatų
analizės, pusiau struktūrizuoto interviu, anketinės apklausos, Porterio 5 jėgų, SSGG analizės ir kiti
metodai.
Description:
The theoretical part describes the peculiarities of strategy formation, the
factors that determine the choice of strategy, the peculiarities of consumer satisfaction assessment
and the differences in the ways of cooperation between B2C and B2B tools. The second part of the
work presents the possibilities and analysis of improving cooperation with foreign clients. The third,
project part presents the possibilities of improving cooperation strategies and the tasks for the
implementation of strategies. The main problem of the (professional BA thesis) – If Danvita UAB would not have
cooperation strategy with current clients it would be difficult to maintain current cooperation with
client and create new partnerships.
The aim of the (professional BA thesis) – after research about UAB “Danvita” weaknesses
and strengths in company’s communication with foreign partners set new ways and strategy to
achieve a better partnership goals for future.
Methods of the (professional BA thesis) – scientific literature sources and results of
company’s main work research results, semi – structured interview, client satisfication survey,
Porter’s five forces analysis, SSGG analysis and other methods.