Santrauka:
Teorinėje dalyje atlikta mokslo straipsnių ir kitos mokslinės literatūros
(lietuvių ir užsienio kalba), statistinės informacijos analizė nagrinėjamu klausimu. Analitinėje dalyje
pateikiama informacija apie probleminę situaciją pasirinktame objekte ir atlikta jos analizė,
pagrindžiami ir pateikiami naudojami tyrimo metodai, situacijos analizė, tyrimų, susijusių su
nagrinėjama problema, eiga ir rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami konkretūs sprendimai nustatytai3
problemai spręsti, vadovaujantis teorinėje profesinio bakalauro baigiamojo darbo dalyje pasirinktomis
koncepcijomis. Darbo problema: kokie įmonės veiksmai lemia UAB „Kontaktų centras X“ pardavimų
skyriaus kokybę ir kaip ji gali būti gerinama?
Darbo tikslas: atlikus klientų nuomonės tyrimą, pateikti UAB „Kontaktų centras X“
pardavimų skyriaus kokybės gerinimo sprendimus.
Darbo metodai: sisteminė mokslinės Lietuvos ir užsienio autorių literatūros analizė;
kiekybinis tyrimo metodas – anketinė anoniminė apklausa; kokybinis tyrimo metodas – internetinių
svetainių turinio analizė; apklausos duomenų analizė, atlikta naudojant matematinės analizės ir
aprašomosios statistikos metodus.
Description:
In the theoretical part, the analysis of scientific articles and other scientific
literature (in Lithuanian and foreign languages), statistical information on the subject is performed. The
analytical part provides information about the problem situation in the selected object and its analysis,
substantiates and presents the used research methods, situation analysis, the course and results of
research related to the problem. The project part presents specific solutions to the identified problem,
based on the concepts selected in the theoretical part of the professional bachelor's thesis. The main problem of the (professional BA thesis) – What actions of the company determine
the quality of the sales department of UAB Kontaktų centras X and how can it be improved?
The aim of the (professional BA thesis) – o provide quality improvement solutions to the
sales department of UAB Kontaktų centras X after conducting a customer opinion survey.
Methods of the (professional BA thesis) – systematic analysis of scientific literature of
Lithuanian and foreign authors; quantitative research method - questionnaire anonymous survey;
qualitative research method - content analysis of websites; analysis of survey data performed using
methods of mathematical analysis and descriptive statistics.