Santrauka:
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys: teorinė, analitinė ir projektinė.
Pirmoje darbo dalyje atliekama asortimento ir pardavimų sąvokų bei pardavimų skatinimo būdų
analizė, jų įtaka ir svarba versle. Antroje darbo dalyje aprašoma tyrimų metodologija, analizuojamos
įmonės ir jos konkurentų analizė ir aprašomi gauti anketinių apklausų rezultatai. Trečioje projektinėje
dalyje pateikiami pasiūlymai bei rekomendacijos. Darbo problema – pardavimo skatinimo priemonių naudojimo trūkumas lemia nepakankamą
papildomo asortimento pardavimą.
Darbo tikslas – pateikti siūlymus „Vero cafe“ papildomo asortimento pardavimų skatinimui.
Darbo metodai. mokslinės literatūros analizė, teisės aktų analizė, įmonės dokumentų analizė,
kiekybiniai tyrimai – klientų ir darbuotojų anketinė apklausa.
Description:
Work consists of three main parts: theoretical, analytical and project part.
The first part of the work analyzes the concepts of assortment and sales, also analyzes sales promotion
methods, their impact and importance in business. The second part of the work describes the research
methodology, analyzes the company and its competitors and describes the results of questionnaires.
The third project part presents suggestions and recommendations which can help to solve the main
problem. The main problem of the (professional BA thesis) – the lack of use of sales promotions
leads to insufficient sales of the additional assortment.
The aim of the (professional BA thesis) – propose suggestions to encourage Vero cafe sales
promotion of the additional assortment.
Methods of the (professional BA thesis) – analysis of scientific literature, analysis of legal
acts, questionnaire survey, internal data of the company.