Santrauka:
Pirmoje dalyje analizuojama kliento ir pardavėjo tarpusavio santykių svarba. Aptariami
kokybės valdymo būdai, klientų tipai bei klientų aptarnavimo būdai. Atsižvelgiant į literatūrinius
šaltinius ir specialistų nuomones, nuspręsta kokie kokybės valdymo būdai bus taikomi.
Antroje dalyje aprašoma kaip buvo kuriama anketinė apklausa, pateikiama gautų tyrimų
analizė, taip pat pateikiami patarimai KAS (klientų aptarnavimo standartui) gerinimui. Aprašoma
tiek klientų, tiek įmonės darbuotojų nuomonė apie aptarnavimo kokybės aspektus. Taip pat čia
galima rasti informaciją apie klientų tipus, kas svarbu geram klientų aptaranvimui.
Trečioje dalyje pateikiami konkretūs problemos sprendimo būdai, remiantis teorinės ir
analitinės dalies gautais rezultatais.
Description:
The first part analyses importance of the relationship between the customer and the
seller. Discusses quality management methods, customer types, and customer service methods.
Taking into literature sources and expert opinions, was decided wich quality methods will be
applied.
The second part describes how questionnaire survey was developed, provides an
analysis of the studies received, as well as tips for improving CSS (Customer Service Standart).
Describes the views of both, customers and employes, about quality aspects of service, also
information about customer types, which is important for good customer services.
The third part sets our specific solutions to the problem based on the results of fisrt and
second parts.