Santrauka:
Šiame darbe yra trys rašto darbo dalys pirmoji dalis yra teorinė, teorinėje
dalyje remiantis įvairiais literatūriniais šaltiniais buvo aiškinamasi viskas apie elektroninį marketingą,
bei jo tobulinimą. Analitinėje dalyje buvo atliekama internetinio puslapio ir socialinių tinklų analizė,
bei atliekamas tyrimas ir pateikti tyrimo gautų rezultatų analizė. Projektinėje dalyje iš gautų duomenų
sužinotos informacijos buvo nustatyti tobulintini elektroninio marketingo sprendimai ir pateikti
pasiūlymai kaip patobulinti elektroninio marketingo dabartinę situaciją įmonėje UAB „Eoltas“.
Darbas užbaigiamas išvadomis. Darbo problema kokios elektroninio marketingo priemonės padėtų įmonei efektyviai
vykdyti veiklą elektroninėje erdvėje?
Darbo tikslas – pateikti UAB „Eoltas“ elektroninio marketingo veiklos tobulinimo
sprendimus.
Description:
There are three parts of this written work. The first part is theoretical, in the
theoretical part, based on various literature sources, was explained about electronic marketing and its
improvement. In the analytical part, the analysis of the website and social networks was performed,
as well as, the research and the analysis of the research results were presented. In the project part, the
information learned from the obtained data identified electronic marketing solutions to be improved
and provided suggestions on how to improve the current situation of electronic marketing in the
company UAB “Eoltas”. The main problem of the – What electronic marketing tools would help to operate effectively
in the electronic space?
The aim of the – Aim is to reveal the company's position in the electronic marketing space,
and to offer solutions of electronic marketing to be improved for the company's improvement.