Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariamas organizacijų valdymo
efektyvumo didinimas teoriniu aspektu. Praktinėje darbo dalyje pristatomas A. Linkevičiaus įmonės
papildomų paslaugų valdymo kokybės vertinimo tyrimas ir jo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje
pateikiamos rekomendacijos A. Linkevičiaus įmonės papildomų paslaugų valdymo efektyvumui
didinti. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados. Darbo problema: A. Linkevičiaus įmonėje vyksta neefektyvus papildomų paslaugų
valdymas, todėl didėja klientų nepasitenkinimas, blogėja tokių paslaugų kokybė, auga šių paslaugų
teikimo sąnaudos. Šios problemos sprendimas leistų tokio tipo įmonėms pritaikius šiame darbe
pasiūlytus kokybės valdymo metodus, siekti gerų veiklos rezultatų.
Darbo tikslas – išanalizuoti A. Linkevičiaus įmonės papildomų paslaugų valdymo
efektyvumą ir pateikti rekomendacijas jo didinimui.
Description:
The theoretical aspects of boosting management efficiency are discussed in the
theoretical part. The practical part is used to present the research into the quality of the supplementary
service management at the Sole Proprietorship of A. Linkevičius and its results. Recommendations on
how to increase the efficiency of supplementary service management at the Sole Proprietorship of A.
Linkevičius is presented in the project-based part. Conclusions are given at the end of the paper. Research questions: The management of supplementary services at the Sole Proprietorship of A.
Linkevičius is inefficient, resulting in the rising dissatisfaction of the clients, worsening quality of the
services and increasing expenditure. The solution of these problems would allow the companies of such type
to achieve better operating results, having applied the quality management methods described in this paper.
The goal of the study is to analyze the efficiency of supplementary service management at the
Sole Proprietorship of A. Linkevičius and to give recommendations how to increase it.