Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama konkurencijos ir konkurencingumo samprata, ją
lemiantys veiksniai. Taip pat aptariama marketingo samprata bei kokiomis marketingo priemonėmis
didinamas konkurencingumas. Analitinėje darbo dalyje pateikiami internetinės anketinės apklausos
rezultatai, atliekama makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė, bei pateikiamas penkių
konkurencingumo jėgų modelis. Projektinėje dalyje pateikiama pasiūlymų, kurie padėtų įmonės
konkurencingumo didinimui. Darbo tikslas: UAB „Namų tekstilė“ konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, internetinė anketinė apklausa, mikroaplinkos ir
makroaplinkos analizė, penkių konkurencinių jėgų modelis, SSGG analizė.
Description:
The theoretical part discusses the concept of competition and
competitiveness, its determining factors. The concept of marketing and the marketing tools used to
increase competitiveness are also discussed. The analytical part of the work presents the results of an
online questionnaire, analyses the macro and macro environment, and presents a model of the fiveforces of competitiveness. The project part presents proposals that would help increase the company's
competitiveness. The aim of the - Increasing the competitiveness of UAB Namų tekstilė by marketing
means. Methods of the – analysis of scientific literature, online questionnaire survey, analysis
of micro and macro environment, model of five competitive forces, SWOT analysis.