Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama pardavimo samprata; veiksniai, darantys
įtaką pardavimui; pardavimo didinimo būdai. Analitinėje darbo dalyje pateikiami MB „Alfa“
pardavimo, mikro ir makro aplinkų, SSGG analizių rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami
pardavimo didinimo sprendimai. Darbo problema. Nedidelei maisto prekių parduotuvei MB „Alfa“ reikia taikytis prie vis
didėjančios konkurencijos ir susidurti su pardavimo mažėjimu. Nesiimant jokių priemonių įmonė gali
turėti nedidelį pelną arba patirti nuostolių, taigi šio darbo problema – mažėjantis pardavimas.
Darbo tikslas. Išanalizavus MB „Alfa“ pardavimus pateikti pardavimo didinimo
sprendimus.
Description:
The theoretical part discusses the concept of sales; factors affecting sales;
ways to increase sales. The analytical part of the work presents the results of Alfa MB sales, micro
and macro environments, SWOT analyzes. The project part presents solutions for increasing the sales. The main problem of the professional BA thesis – Alfa MB, a small grocery store, has
to adapt to ever-increasing competition and face declining sales, and without any action, the company
may make a small profit or incur a loss, so the problem with this work is decline in sales.
The aim of the professional BA thesis - after analyzing the sales of Alfa MB, the aim is
to present solutions for increasing the sales.