Santrauka:
Darbą sudaro 3 dalys: teorinė, analitinė ir projektinė. Teorinėje dalyje atlikta mokslinės literatūros analizė siekiant išgryninti pramogų paslaugų ir nišinių tokių verslų ypatybes bei pagrindinius trikdžius, kodėl gali kilti iššūkis siekiant įsiskverbti į norimą rinką. Analitinėje dalyje analizuojamos pramogų paslaugų tendencijos susijusios su norima vystyti verslo idėja pasaulyje ir Lietuvoje. Nagrinėjama konkurencinė pramogų paslaugų aplinka Lietuvos rinkoje bei atliktas kokybinis statistinių ir oficialių duomenų susijusių su aktualia steigiamam verslui tema – kompiuteriniais žaidimais norint pagrįsti potencialų kuriamo pramogų paslaugų komplekso poreikį ir galimybes. Po aplinkos ir konkurencinės situacijos analizės, aptariami pagrindiniai kuriamam verslo modeliui tinkami paslaugų verslo formavimo įrankiai – verslo modelio sudarymas, verslo procesų architektūros formavimas. Galiausiai buvo analizuojamos būtinos investicijos bei finansavimo pritraukimo galimybės.4 Trečioje, projektinėje dalyje buvo išskirtas nišinio pramogų paslaugų komplekso įėjimo ir veikimo pradžios planas, kuris išskiriamas į dvi pagrindines dalis: pagrindinę techninę verslo dalį – verslo modelio sudarymą bei pagrindinę priemonę įsiskverbimui į norimą rinką – rinkodaros komunikacijos kampaniją.
Darbo problema: nišinė pramogų paslaugų verslo idėja turi potencialias galimybes, kurias suteikia šio tipo verslo išskirtinumas, bet tuo pačiu sukelia papildomus barjerus ir kliūtis siekiant įeiti į pasirinktą rinką.
Darbo tikslas - įvardinti pagrindinius nišinio pramogų paslaugų verslo įėjimo į rinką barjerus siekiant sudaryti veiksmų planą padėsiantį įgyvendinti kuriamos ekonominės veiklos galimybes.
Description:
First theoretical chapter includes analysis of service business and provides types of entertainment business categories. Theoretical chapter also provides the possibilities and challenges of entering a market with a niche business idea and relevant tools how to make service business work at the start and during business activity. Analytical part provides data research regarding environment of entertainment business in world and Lithuania. Also analysis of business model creation tools and how to implement them are added. Final chapter regards project – implementation part of forming a suitable business for “Splitscreen” and a plan of marketing campaign is formed.
The main problem of the (professional BA thesis) – niche entertainment business idea has possibilities of success in itself, but at the same moment it arises challenges within wanted market.
The aim of the (professional BA thesis) – to list main challenges of entering the market with niche entertainment business idea trying to formulate a plan of how to achieve success within relevant possibilities.