Santrauka:
Bakalauro baigiamąjį darbą sudaro įvadas, trys dalys, išvados, literatūros sąrašas bei priedai. Pirmoje darbo dalyje, analizuojami vartotojų elgseną ir jų lūkesčius lemiantys veiksniai teoriniu aspektu. Antroje darbo dalyje, pristatomas restoranas „Monte Pacis“, mikro ir makro aplinkos analizės, to pasekoje SSGG analizė bei pristatomas tyrimas ir jo metodai. Trečiame darbo skyriuje, nustačius problemines sritis ir grindžiantis gautais respondentų apklausos rezultatais, pateiktos restorano „Monte Pacis“ vartotojų lūkesčiams įtaką darančių veiksių tobulinimo galimybės. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados.
Darbo problema. Ypatingai svarbu nustatyti, kokie veiksniai daro didžiausią įtaką vartotojų lūkesčiams renkantis „Monte Pacis“ restorano teikiamas paslaugas. Vartotojas priėmant sprendimą dėl paslaugos, dažniausiai stengiasi įsivaizduoti, kokia bus iš to nauda. Patenkinti lūkesčiai lemia ne tik vartotojo pasitenkinimą paslauga, bet ir jo elgseną bei apsisprendimą naudotis ar ne tekiamomis restorano paslaugomis. Taigi, labai svarbu išsiaiškinti veiksnius, kurie daro didžiausią įtaką vartotojų lūkesčiams renkantis „Monte Pacis“ restoraną.
Darbo tikslas – išanalizuoti veiksnius, darančius įtaką vartotojų lūkesčiams renkantis „Monte Pacis“ restorano paslaugas ir pateikti pasiūlymus vartotojų lūkesčiams patenkinti.
Description:
The bachelor's thesis consists of an introduction, three parts, conclusions, bibliography and appendices. In the first part of the work, the factors determining consumer behavior are analyzed from the theoretical point of view. In the second part of the work, the restaurant "Monte Pacis", micro and macro environmental analysis, SWOT analysis and the research and its methods are presented. In the third chapter of the work, after identifying the
problem areas and receiving the suggestions of the respondents, based on the obtained results, the possibilities of improvement of the restaurant "Monte Pacis" are presented. At the end of the work, conclusions are presented.
Job problem - When analyzing and researching the factors that have the greatest influence on the consumer's choice when choosing a service provider, it is especially important to determine which factors have the greatest influence on the consumer's choice when choosing the services provided by the Monte Pacis restaurant. When deciding on a service, the consumer usually tries to imagine the benefits. Satisfied expectations determine not only the customer's satisfaction with the service, but also his behavior and decision to use or not to run the restaurant's services.
The aim of the work - after analyzing the factors that determine the choice of the restaurant "Monte Pacis", to provide performance improvement solutions.