Santrauka:
Teorinėje dalyje pateikiama pardavimų didinimo samprata, nagrinėjama rėmimo sąvoka, taip pat nagrinėjamas rėmimo kompleksas, aiškinant kiekvieną elementą atskirai. Analitinėje dalyje pateikiami UAB „Tolimos kelionės“ mikroaplinkos, makroaplinkos, marketingo veiksnių bei SSGG analizės rezultatai. Projektinė dalyje pateiktas įmonės rėmimo priemonių tobulinimo veiksmų planas.
Darbo problema. Kokias rėmimo priemones naudoti, norint padidinti teikiamų paslaugų pardavimų apimtis?
Darbo tikslas. Įvertinti, ar veiksmingas rėmimo priemones naudoja UAB „Tolimos kelionės“ pardavimų apimčių didinimui.
Description:
Theoretical part presents the concept of sales growth, examines the concept of sponsorship, as well as examines the complex of sponsorship, explaining each element separately. The analytical part presents the results of the analysis of micro and macro environments, marketing factors and SWOT analysis of UAB „Tolimos kelionės“. The project part presents an action plan for the improvement of the company's support measures.
The main problem. What support measures should be used to increase sales of the services provided?
Objective. Evaluate, whether effective support measures are used by UAB „Tolimos keliones“ to increase sales.