Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama kokius verslo sprendimus priima įmonės, į kokius rodiklius orientuojasi, vykdant veiklą. Analitinėje darbo dalyje pateikiami; atlikto rinkos tyrimo analizė, verslo aplinkų analizė. Projektinėje sukuriamas verslo modelis, susisteminami gauti rezultatai, priimamos išvados, pateikiami sprendimai.
Darbo problema - Nors produktų asortimentas platus, tačiau rinkoje trūksta aukštos kokybės, natūralios produkcijos.
Darbo tikslas - išanalizuoti koldūnų gamybos ir pardavimo verslo paklausą, parengti verslo modelį.
Darbo metodai - mokslinės literatūros analizė, teisės aktų analizė, SSGG analizė, „PEST“ analizė, tyrimas, „Canva business model“.
Description:
The theoretical part discusses what business decisions companies make, what indicators they focus on when carrying out activities. The analytical part of the work presents; analysis of market research, analysis of business environments. The business model is created in the project, the obtained results are systematized, conclusions are made, decisions are presented.
The aim of the (professional BA thesis) - Although the product range is wide, the market lacks high quality, natural products.
Objectives of the (professional BA thesis) - to analyze the demand for dumpling production and sales business, to prepare a business model.
Methods of the (professional BA thesis) – analysis of scientific literature, analysis of legal acts, SWOT analysis, PEST analysis, research, Canva business model.