Santrauka:
Teorinėje dalyje pateikiami elementai, kuriais remiantis socialiniuose tinkluose kuriama komunikacija, paremta turinio marketingu. Analitinėje darbo dalyje analizuojami tyrimo rezultatai, padedantys išsiaiškinti tikslinės prekės ženklo auditorijos susidomėjimą ir įsitraukimą į pateikiamą turinį skatinančias priemones. Projektinėje dalyje pateikiami prekės ženklo „Mukkoka namai“ komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimo sprendimai.
Darbo problema – Socialiniuose tinkluose kuriamas prekės ženklo „Mukkoka namai“ turinys nesulaukia pageidaujamo vartotojų susidomėjimo bei įsitraukimo, o tai galimai sąlygoja mažą prekės ženklo žinomumo lygį bei teikiamų paslaugų vartojimą.
Darbo tikslas – Pateikti sprendimus prekės ženklo „Mukkoka namai“ komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimui, taikant turinio marketingo principus.
Description:
The theoretical part presents the elements on the basis of which communication based on content marketing is created on social networks. The analytical part of the work analyses the results of the research, which helps to identify the measures that stimulate the interest and involvement of the target audience of the brand. The project part presents solutions for improving the communication of the „Mukkoka namai” brand on social networks.
The main problem of the professional BA thesis– Content in social media of „Mukkoka namai” brand does not get sufficient interest of consumers, which possibly can lead to a low popularity level and even consuming of provided services.
The aim of the professional BA thesis – provide solutions for improvement of „Mukkoka namai” brand by using content marketing principles.