Santrauka:
Baigiamasis darbas sudarytas iš trijų darbo dalių. Pirmojoje darbo dalyje analizuojami integruotų marketingo kominikacijų sprendimai naujų klientų pritraukimui: pateikiama klientų pritraukimo svarba apsaugos priemonių prekiaujančių įmonių atžvilgiu, bei komunikacinių priemonių sprendimai naujų klientų pritraukimui. Antrojoje darbo dalyje atliekama situacijos analizė ir vartotojų nuomonės tyrimas, rezultatų analizė, apibendrinamas. Trečiojoje darbo dalyje pateikiami sprendimai naujų klientų pritraukimui, remiantis atliko tyrimo tendencijomis, teorine darbo dalimi.
Darbo problema — prekybinė įmonė siekdama pritraukti naujų klientų turi imtis tam tikrų veiksmų. Tik tinkamas veiksmų planas gali padėti pritraukti naujų klientų, padidindamas tiek įmonės žinomumą, bet ir gaunamą pelną. Todėl, pagrindinė problema yra pasiūlyti sprendimus, kurie padėtų padidinti įmonės klientų ratą. Darbo problema: Kokie integruotų marketingo komunikacijos sprendimai gali padidinti naujų klientų pritraukimą, siekiant didinti esamą klientų ratą?
Darbo tikslas — pateikti siūlymus apsaugos priemonėmis prekiaujančioms įmonėms integruotų marketingo komunikacijų valdymui.
Description:
The final work consists of three parts. The first part of the work analyzes the theoretical aspects of solutions of integrated marketing communications for attracting new customers: the importance of attracting customers to companies selling security measures, and the solutions of communication tools for attracting new customers are presented. In the second part of the work, the analysis of the situation and the survey of consumer opinion, the analysis of the results are summarized. The third part of the work presents solutions for attracting new customers, based on the research trends, the theoretical part of the work.
The main problem of the professional BA thesis – a trading company needs to take some action to attract new customers. Only the right action plan can help attract new customers, increasing both the company’s awareness and the profits it makes. Therefore, the main challenge is to offer solutions that help increase the company’s customer base. Job Problem: What integrated marketing communication solutions can increase customer engagement to increase existing customer base?
The aim of the professional BA thesis – make proposals to security trading companies for the management of integrated marketing communications.