Santrauka:
Darbas susideda iš trijų pagrindinių dalių - pirmojoje (teorinėje) dalyje apžvelgiami pagrindiniai teoriniai aspektai, susiję su marketingo aplinka; antrojoje (analitinėje) dalyje pateikiami įmonės marketingo priemonių vertinimai, atliekama įmonės analizė bei vartotojų apklausa; trečiojoje (projektinėje) dalyje analizuojama, kokiais būdais UAB„Byggðu betur “ gali patobulinti marketingo priemones.
Pagrindinė darbe aptariama problema - verslo subjektai, savo veikloje netinkamai taiko marketingo priemones ar nepakankamai tobulina jas, todėl dėl šių priežasčių verslo subjektai negali pasiekti savo norimų tikslų.
Šio darbo tikslas yra nustatyti pagrindinius marketingo priemonių tobulinimo sprendimus, siekiant padidinti įmonės žinomumą ir pardavimus.
Description:
The paper consists of three main parts: the first (theoretical) part reviews the main theoretical aspects related to the marketing environment; the second (analytical) part presents evaluations of the company's marketing tools, performs company analysis and consumer survey; the third (project) part analyses the ways in which UAB ”Byggðu betur” can improve its marketing tools.
The main problem discussed is that business entities, when do not properly applying marketing tools in their activities, or insufficient improvement marketing tools therefore, bussiness entities is unable to achieve goals.
The aim of this work is to identify key solutions for improving marketing tools to increase awareness and sales of a company.