Santrauka:
Marketingas yra vienas iš pagrindinių veiksnių įmonėse, kuriose yra vykdoma komercinė
veikla, todėl blogas marketingo priemonių pritaikymas gali ne tik pakenkti įmonės rezultatams, bet ir
ją sužlugdyti. Tinkamas marketingo komplekso priemonių parinkimas gali užtikrinti įmonės
efektyvumą ilgą laikotarpį. Profesinio bakalauro baigiamajame darbe yra analizuojami marketingo
strategijų teoriniai aspektai, nagrinėjamos UAB „SDG kodas“ marketingo priemonės, jo ypatumai,
pagrindžiamos įmonei pateiktos rekomendacijos.
Description:
Description of the (professional BA thesis) Marketing is one of the main factors in
companies that carry out commercial activities, so poor application of marketing tools can not only
harm the company's results, but also ruin it. Proper selection of marketing tools can ensure the
effectiveness of the company in the long run. The professional bachelor's thesis analyzes the
theoretical aspects of marketing strategies, analyzes the marketing tools and strategies of UAB SDG
kodas, its peculiarities, substantiates the recommendations provided to the company.