Santrauka:
Savivaldybės administracija yra biudžetinė įstaiga, kurios veiklą vykdo
išsilavinę ir kompetentingi darbuotojai. Administracija turi didelę teikiamų paslaugų įvairovę, todėl
su didėjančiu krūviu didėja ir darbuotojų poreikis. Todėl reikia skirti nemažai laiko ir dėmesio norint
surasti tinkamą, kompetentingą darbuotoją, kuris padės organizacijai siekti aukštų rezultatų. Šiuo
metu naudojami personalo paieškos ir atrankos metodai reikalauja didelių investicijų, todėl būtina
gerinti personalo valdymo procesus, siekiant sėkmingos organizacijos veiklos.
Description:
Municipal administration is a budgetary institution,
whose activities are carried by professionals. Administration has a lot of different services, so when
there are a lot of jobs to do, the institution needs more employees aswell. It takes a lot time to find an
employee, who is competent enough to take care of tasks and also provides help to institution, so they
can reach their goals. Personnel recruitment methods that are used now takes a lot of investments, so
it is a must to improve personnel management. Only then institution can reach their goals faster.