Santrauka:
Neretai diskutuojama nuo ko priklauso šiuolaikinių įmonių sėkminga veikla. Dažniausiai
įvardijami tokie dalykai, kaip unikalaus ir savito produkto ar paslaugos pasiūlymas rinkai, kapitalo
verslo plėtrai turėjimas, domėjimasis naujausia informacija. Tačiau, vis dažniau pabrėžiamas
personalo (skyriaus) veiklos naudingumas. Šiomis dienomis personalo skyriai užima labai svarbias
pozicijas organizacijoje, be kurių negalėtų vykti sklandus ir pelningas organizacijos darbas.
Personalas atsakingas nuo naujų darbuotojų paieškos ir atrankos iki įdarbinimo dokumentų
pasirašymo, mokymų organizavimo bei kitų svarbių dalykų. Personalas - pats didžiausias
organizacijos kapitalas, kurį reikia vertinti ir suteikti galimybes „augti“ įmonėje. Tačiau reikia
gebėti surasti ir atrinkti potencialius darbuotojus į tam tikras darbo pozicijas, kad jie galėtų tęsti
sklandžią ir pelningą veiklą. Norint šį procesą laikyti efektyviu svarbu analizuoti organizacijos
veiklą ir stebėti atliekamų paslaugų kokybės lygį. Teisingai kontroliuojant procesus galima pasiekti
aukščiausius norimus rezultatus ir tikslus.
Description:
It is not infrequently discussed what the success of modern enterprises depends on. The
most frequently mentioned are such things as offering a unique and distinctive product or service to
the market, owning capital for business development, interest in the latest information. However,
the usefulness of staff (unit) activities is increasingly emphasized. These days, HR departments
occupy very important positions within the organization, without which the smooth and profitable
operation of the organization would not be possible. The staff is responsible for finding and
recruiting new employees, signing employment documents, organizing training and other important
things. Personnel are the greatest capital of an organization that needs to be valued and empowered
to grow within the company. However, you need to be able to properly find and select potential
employees for certain job positions so they can continue to run smoothly and profitably. Analyzing
an organization's performance and monitoring the level of quality of service provided is important
to consider this process effective. Properly controlled processes can achieve the highest desired
results and goals.