Santrauka:
Darbe pateikta informacija yra susijusi su ryšių su klientais valdymo
sistema. Nagrinėjama teorinė medžiaga apie ryšių su klientais sistemos atsiradimą, raidą, jos
naudojimą. Aiškinamasi, kokiems tikslams ji yra skirta ir kaip gali pagerinti įmonės darbą ir sutaupyti
įmonės kaštus. Naudojant naujas strategijas, kuriant ar naudojant naujas technologijas, skiriamas
dėmesys įmonės vertės augimui sąmoningai ir strategiškai didinant vartotojų vertę. Norint kelti
organizacijos vertę reikia plėtoti konkrečias vartotojais paremtas strategijas. Įmonėje nėra įdiegta
ryšių su klientais valdymo sistema, todėl norima ištirti kaip tai padėtų pagerinti įmonės darbą.
Description:
The information presented in the work is related to the customer
relationship management. Theoretical material on the emergence and development of the customer
relationship management and its use is analysed. It explains the purposes for which it is intended and
how it can improve the company’s performance and save the company’s costs. Using new strategies,
developing, or using new technologies, the focus is on growing the value of the company by
consciously and strategically increasing the value of customers. To add value to an organization,
specific user-driven strategies need to be developed. The company does not have a customer
relationship management system in place, so it is wanted to explore how this would help improve
company’s performance.