Santrauka:
Nowadays, the information and communication technologies (ICT) is paramount important for
successful travel organization. The rapid innovation in technologies changed the travel organization
drastically at both level i.e. the business level and tourist level. The integration of ICT in travel organization
boost the competition among travel organizations in the market and also enforce them to increase the quality
of service to attract more tourists. ICT allows an individual to access the entire information about the tour
package from anywhere at any time across the world by a single click on the web access devices such as
laptop, mobile and many more. So, modern travel organisation integrates the information and
communication technologies to provide accessibility of information globally, visibility of information,
availability of varieties of products and services and to increase customer satisfaction by continuously
improving their services based on the feedback of the customers.
Description:
Šiame tiriamajame darbe nagrinėjamas efektyvus IT sprendimų panaudojimas šiuolaikinėse kelionių organizacijose Kaune. Informacijos ir ryšių technologijos vaidina pagrindinį vaidmenį šiuolaikinėse kelionių organizacijose ir yra labai svarbios sėkmei. Štai kodėl kelionių organizavimas turėtų būti atnaujintas pagal naujausias technologijas, kad išliktų stiprios ir atitiktų kliento reikalavimus.Kaune susiduria su problema,su kuria susiduria kelionių organizacijos, jei jos naudojasi naujausiais IT sprendimais ir kaip jos integruojasi, kad išplėstų savo verslą.Teorinėje dalyje aptariamos naujausios IT technologijos ir inovacijos, turizmo skatinimas, ryšių su klientais valdymas, paskirties vietų valdymo sistema, interneto paslaugų panaudojimas, socialinė žiniasklaida, mobiliosios aplikacijos, mobilioji papildyta realybė, dinaminė pakuotės aplikacija, internetinė rinkodara, geografinė informacijos sistema, lojalumas. programa, turizmo asistento programa, savitarnos technologija, išmanieji miestai, moderni kelionių organizacija.Praktinėje dalyje pristatomas IT technologijų ir inovacijų panaudojimas, SWOT analizė, įvairių organizacijų interviu analizė, virtualios priemonės, internetinės rinkodaros tipai.