Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje aptariama rėmimo samprata, rėmimo komplekso elementų analizė teoriniais aspektais, bei numatomi rėmimo priemonių tobulinimo būdai, analitinėje dalyje analizuojamas „Eglės sanatorija“ rėmimo priemonės ir konkurentų analizė, atliekamas tyrimas ir jo analizė, projektinėje dalyje numatomas rėmimo komplekso tobulinimo projektas.
Darbo problema- kokiais būdais tobulinti esamas ir kokias naudoti naujas rėmimo komplekso priemones AB „Eglės sanatorija“ siekiant išlaikyti lojalius klientus ir pritraukti naujus vartotojus?
Darbo tikslas- išanalizuoti AB „Eglės sanatorija“ naudojamas rėmimo priemones ir numatyti rėmimo priemonių tobulinimo būdus.
Description:
The theoretical part of the final work discusses the concept of promotion, the analysis of the elements of the promotion complex in theoretical aspects, as well as the ways of improving promotion tools. "Eglės sanatorija" AB promotion tools and their analysis, the project part of the final work envisages a plan for the improvement of the promotion complex.
The main problem of the (professional BA thesis). In what ways to improve the existing ones and to use new tools of the promotion complex in „Eglės sanatorija“ AB order to keep loyal and attract new consumers?
The aim of the (professional BA thesis). To analyze the promotion tools used by „Eglės sanatorija“ AB and to provide ways to improve the promotion tools.