Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama rėmimo komplekso samprata bei jo priemonės. Taip pat rėmimo priemonių įtaka žinomumo didinimui. Analitinėje dalyje analizuojama įmonės portalo veikla, klientų nuomonės tyrimas, o projektinėje dalyje siūlomos rėmimo priemonės, kurios padidintų portalo „Agroeta.lt“ žinomumą.
Darbo problema. Mažas portalo „Agroeta.lt žinomumas, konkurencinga aplinka bei galimybės įsitvirtinti rinkoje skatina MB „Agroportalas“ ieškoti rėmimo būdų, kurie padidintų portalo „Agroeta.lt žinomumą.
Darbo tikslas. Išanalizavus MB ,,Agroportalas” rėmimo priemones, pateikti sprendimus portalo ,,Agroeta.lt” žinomumo didinimui.
Description:
The theoretical part discusses the concept of promotion mix and its tools. Also the impact of promotion tools on awareness raising. The analytical part analyzes the company's portal promotion mix, activities, customer opinion research, and the project part offers promotion tools that would increase the awareness of the portal "Agroeta.lt".
The aim of the (professional BA thesis) – After analyzing the promotion tools of MB Agroportalas, provide promotion solutions for increasing the awareness of the portal Agroeta.lt.
Objectives of the (professional BA thesis): MB Agroportalas portal Agroeta.lt promotion mix.