Santrauka:
Baigiamąjį darbą sudaro santrauka lietuvių bei anglų kalbomis, įvadas, trys pagrindinės dalys, bei išvados. Kiekviena dalis, iš trijų pagrindinių, yra suskirstyta į skyrius bei poskyrius, kuriuose analizuojami tam tikri klausimai bei jų aspektai: Pirmoji dalis – teorinė. Joje supažindinama su marketingo samprata bei marketingo komplekso elementais. Taip pat nagrinėjamas rinkos segmentavimas, pozicionavimo bei konkuravimo strategijos. Antroji dalis – analitinė. Šioje dalyje išanalizuojama įmonės veikla bei ją supančios aplinkos. Taip pat išanalizuojama paslauga pagal marketingo elementus ir atliekama SSGG analizė. Atlikus vartotojų tyrimą, išanalizuojami gauti duomenys. Trečioji dalis – projektinė. Šioje darbo dalyje, atsižvelgiant į antrosios dalies duomenis, pateikiamos rekomendacijos kaip spręsti susidariusią problemą.
Darbo problema. Forum Cinemas OU Lietuvos filialas“ labai svarbu žinoti vartotojų požiūrį į jos naujai teikiamą greito maisto paslaugą. Žinant greito maisto paslaugos marketingo komplekso stipriąsias ir silpnąsias puses bus galima ne tik patenkinti nuolat kintančius vartotojų poreikius, bet ir padidinti paslaugos žinomumą bei pardavimus. Todėl labai svarbu išsiaiškinti marketingo komplekso elementus, kurie daro įtaką vartotojams renkantis greito maisto paslaugą.
Darbo tikslas. Išanalizavus ,,Forum Cinemas OU Lietuvos filialas“ greito maisto paslaugos marketingo kompleksą, pateikti tobulinimo sprendimus.
Description:
The final paper is made of the summary in Lithuanian and English, introduction, three main parts and conclusion. Every of the main three parts has chapters and subchapters to discuss subjects and their aspects. The first part is theoretical, where the definition and complex elements of marketing are introduced. Also, market segmentation, positioning and competition strategies are considered. The second part is analytical, where the company’s activities and surroundings are discussed. In addition, the service is analyzed according to the elements of marketing and Swot analysis is made. The consumer survey data is scrutiny too. The third part is projected, where using the data and analysis of second part recommendations are formed of how to solve the arising problem.
he main problem. The consumers’ opinion over the new fast food service is essential to ,,Forum Cinemas OU Lithuanian branch“. Having the information about the strong and the weak properties of the fast food service marketing complex would not only make it easier to satisfy ever the changing consumer needs, but also to increase the promotion of the service and it’s sales. For that reason knowing the marketing complex elements that influence the consumer choice in fast food service is crucial.
The aim of the tesis. After analysing ,,Forum Cinemas OU Lithuanian branch“ fast food service marketing complex, to suggest improvement solutions.