Santrauka:
Baigiamojo darbo teorinėje dalyje analizuojama įvairių rašytojų mokslinė literatūra apie marketingo komunikacijos kompleksą. Analitinėje darbo dalyje identifikuojamos silpniausios įmonės vietos bei tyrimo rezultatai ir marketingo komunikacijos komplekso silpniausios vietos. Projektinėje darbo dalyje pateikiami marketingo komunikacijos komplekso tobulinimo sprendimai. Atskleidžiama, kaip būtų galima pagerinti įmonės taikomą marketingo komunikacijos kompleksą, kad jis įmonei pritrauktų daugiau potencialių vartotojų ir suteiktų didesnį pelną.
Darbe sprendžiama problema – kaip būtų galima patobulinti UAB „Irmanto Jagmino“ marketingo komunikacijos kompleksą, kad jis būtų veiksmingesnis. Darbo tikslas – atlikus teorinį sprendimų pagrindimą, įmonės situacijos analizę ir empirinį UAB „Irmanto Jagmino“ vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti marketingo komunikacijos komplekso tobulinimo sprendimus.
Description:
Theoretical part of the final work analyzes the scientific literature of various writers about the marketing communication mix. The analytical part of the work present the weakest points of the company and the results of the research and the weakest points of the marketing communication mix. The project part of the work provides solutions for the improvement of the marketing communication mix. How to improve the marketing communication mix applied by the company to attracts more potential users to the company and provides higher profits.
The main problem of the (professional BA thesis) how the marketing communication mix at Irmantas Jagminas UAB could be improved to make it more effective. The aim of the (professional BA thesis) after the theoretical substantiation of decisions and empirical research at Irmantas Jagminas UAB consumer opinion, to present the solutions for the improvement of the marketing communication complex.