Santrauka:
Temos aktualumas. 3-4 metų amžiaus vaikai aktyviai pažįsta aplinkinį pasaulį, išgyvena įvairias emocijas, kurias dar nepilnai įsisąmonina ir suvokia, todėl jos gali būti reiškiamos ne visada priimtinais būdais. Šio amžiaus vaikai su malonumu užsiima dailės veiklomis, kurios galėtų būti pasitelkiamos vaikų emocijų suvokimo ir jų raiškos ugdymui/-si. Tyrimo problema. Nepakankamai įvertinamos/išnaudojamos dailės veiklų galimybės siekiant pagerinti 3-4 metų vaikų emocijų suvokimo ir raiškos ugdymą/-si.
Tyrimo objektas – 3-4 metų vaikų emocijų suvokimo ir raiškos ugdymas/-is dailės veiklose.
Tyrimo tikslas – atskleisti 3-4 metų vaikų emocijų suvokimo ir raiškos ugdymo/-si galimybes dailės veiklose.
Description:
Topic revalane. 3-4 year-old children actively knowing the world around them, experiencing various emotions, which are not yet fully tooked and understood, therefore, they may not be expressed in always acceptable ways. Children of this age enjoying arts activities, which could be used to develop children's perception of emotions and their expression. Research problem. The possibilities of art activities are underestimated/exploited to improve 3-4 year-old children's development of perception and expression of emotions.
Research object – 3-4 year-old children's perception of emotions and expression education in artistic activities.
Research purpose – expose 3-4 year-old children's perception of emotions and expression education in artistic activities.