Santrauka:
Temos aktualumas. Svarbus dalykas, kad sveikos gyvensenos nuostatos tikslingai ugdytųsi reikia, kad
tiek šeimoje, tiek ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje, nuostatų ugdymas ir formavimas būtų derinamas.
Sveikos gyvensenos ugdymui skirta medžiaga, turi atitikti šiuolaikinės visuomenės poreikius: lengvai
pasiekiama, įdomi, išreikšta vizualiai.
Porbleminiai klausimai: kaip ugdomos vaikų sveikos gyvensenos nuostatos šeimoje ir ikimokyklinio
ugdymo įstaigoje? Kaip išlaikomas ugdymo nuoseklumas ir tęstinumas?
Tyrimo objektas: vaikų sveikos gyvensenos nuostatų ugdymas/-is šeimoje ir ikimokyklinio ugdymo
įstaigoje.
Tyrimo tikslas – atskleisti vaikų sveikos gyvensenos nuostatų ugdymo/-si galimybes šeimoje ir
ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Relevance of the topic. In order to develop healthy lifestyle habits purposefully, it is important to form
and develop them coherently both, in a family and in a preschool educational institution. Specific
educational material has to meet the demands of the modern society: it has to be easily accessible,
interesting and visually attractive.
Problematic questions: How are children's healthy lifestyle habits developed in a family and in a
preschool educational institution? How is coherence and continuity of the education maintained?
Subject of the study: development of children’s healthy lifestyle habits in a family and in a preschool
educational institution.
The aim of the study: to reveal opportunities to develop children’s healthy lifestyle habits in a family
and in a preschool educational institution.