Santrauka:
Temos aktualumas. Bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama problema aktuali šiandienos Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų ugdytiniams. Nuolatinės nedidelės priekabės, pravardžiavimas, žeminimai yra daug dažnesni nei sunkios ar žiaurios smurto formos. Tai gali vėliau atsiliepti vaiko elgesiui, psichologinei būklei ir bendravimui su kitais žmonėmis. Svarbu pripažinti, kad patyčių apraiškos ikimokyklinio ugdymo įstaigose egzistuoja. Šių įstaigų bendruomenėms ir jų vadovams yra svarbu laiku pastebėti šio reiškinio apraiškas ir neleisti jam plėtotis.
Probleminis klausimas. Kaip ikimokyklinio ugdymo įstaigose įgyvendinamos patyčių prevencijos strategijos?
Baigiamojo darbo objektas – patyčių prevencijos įgyvendinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti, kaip ikimokyklinio ugdymo įstaigose gali būti įgyvendinamos patyčių prevencijos strategijos.
Description:
Releveancy of thesis. The problem analyzed in the bachelor’s thesis is relevant for the students of today’s Lithuanian preschool institutions. Constant small harassment, nicknames, humiliations are much more common than severe brutal forms of violence. This can later affect the child’s behaviour in their psychology and interactions with other people. It is important to understand that manifestations of bullying exist in preschools. It is important for the preschool institutions to notice the manifestations of this phenomenon in time and to prevent it from developing.
Problematic issue. How are bullying prevention strategies implemented in pre-school education institutions?
The object of thesis – the implementation of bullying prevention in a pre-school education institution.
The aim of the research – is to find out how bullying prevention strategies can be implemented in preschool education institutions.