Santrauka:
Temos aktualumas: Vaikų įvairios aktyvios veiklos praplečia ugdytinio pažintinius gebėjimus, padeda atrasti save ir suvokti supančią aplinką. Ugdant pažinimo kompetenciją galime taikyti įvairias vaizdines priemones. Planuojant ugdymo(-si) veiklas reikia tikslingai panaudoti teikiamas galimybes pažinimo kompetencijai ugdytis.
Problemos pagrindimas: Pastaruoju metu vaizdinių priemonių naudojimas tampa aktuali tema. Tema yra įdomi ir mažai nagrinėjama norisi išsiaiškinti ar keičiasi požiūris į vaizdinių priemonių naudojimą, ar domisi pedagogai apie ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo pateikimo būdus ir galimybes.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vaizdinių medžiagų poveikį ikimokyklinio amžiaus vaikų pažintinės kompetencijos ugdymui.
Tyrimo objektas – vaizdinių priemonių panaudojimas vaikų ugdymui.
Description:
Relevance of the topic: Various active activities of children expand their cognitive abilities, help to discover themselves and understand the surrounding environment. We can use various visual aids to develop cognitive competence. When planning educational activities, it is necessary to purposefully use the opportunities provided for the development of cognitive competence.
Substantiation of the problem: Recently, the use of visual aids has become a relevant topic. The topic is interesting and little research has been done to find out if there is a change in attitudes towards the use of visual aids, or if educators are interested in the ways and possibilities of presenting the education of pre-school children.
The aim of the research- is to find out the effect of visual materials on the development of cognitive competence of pre-school children.
The object of the research: is the use of visual aids for children’s education.