Santrauka:
Temos aktualumas / naujumas. Šiomis dienomis tautosaka vis dar mažai įtraukiama į priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą, o ji tikrai gali būti taikoma vaikų ugdymo procese kaip dialoginės kalbos plėtimo priemonė. Taip pat reiktų pabrėžti, kad tautosaka yra ne tik puiki kalbos lavinimo priemonė, bet ir mūsų kultūrinis paveldas. Norint, kad ji būtų perduodama iš kartos į kartą, svarbu laiku su ja supažindinti vaikus.
Atkreiptinas dėmesys į tai, kad šia tema nėra pateikiama per daug naujos literatūros, neatliekami nauji tyrimai. Tai lemia temos naujumą.
Problema: ar galima priešmokyklinio amžiaus vaiko kalbą lavinti ugdymo procese naudojant tautosaką, daugiau akcentuojant pasakas.
Baigiamojo darbo objektas: lietuvių tautosakos įtaka priešmokyklinio amžiaus vaiko kalbai.
Tikslas: išanalizuoti lietuvių tautosakos įtaką priešmokyklinio amžiaus vaiko kalbai.
Description:
Identification of the problem / relevance of the research. These days, folklore is still little involved in the education of pre-school and pre-school children, and it can certainly be applied in the process of educating children as a means of developing a dialogue language. It should also be emphasized that folklore is not only a great tool for language development, but also our cultural heritage. In order for it to be passed down from generation to generation, it is important to introduce it to children in a timely manner.
Attention is drawn to the fact that there is not too much new literature on this topic, no new research is being done. This determines the novelty of the topic.
Problem: whether it is possible to develop the language of a preschool child in the educational process using folklore, with more emphasis on fairy tales.
The aim of the paper is to analyze the influence of Lithuanian folklore on the language of a preschool child.
The subject of the paper: the influence of Lithuanian folklore on the language of a preschool child.