Santrauka:
Temos aktualumas ir naujumas. Teigiama, jog muzika – vienas reikšmingiausių vidinio žmogaus pasaulio, emocinės kultūros bei dorinio ugdymo priemonė (Katinienė, Vaičienė, 2001). Pasak A. Katinienės (1998), muzikinė vaiko veikla yra aktyvus ir specifinis vaiko santykis su muzika, skatinantis tam tikrus vidinius procesus. Klausant muzikos vaikai geba pajusti estetines jos savybes, taip pat kaupti muzikinius įspūdžius. Muzikos klausymas vaikams yra svarbus, nes tai įneša labai didelį indėlį į jų augimą ir raidą.
Tyrimo problema. Ar pakankamai panaudojamas etnomuzikinis ugdymas vaikams priešmokykliniame amžiuje?
Tyrimo objektas. Vaikų etnomuzikinio ugdymo galimybės priešmokykliniame amžiuje.
Tyrimo tikslas. Atskleisti vaikų etnomuzikinio ugdymo galimybes priešmokykliniame amžiuje.
Description:
Relevance and novelty of the topic. It is stated that music is one of the most significant means of the inner human world, emotional culture and moral education (Katinienė, Vaičienė, 2001). According to A. Katinienė (1998), a child's musical activity is an active and specific relationship of a child with music, which promotes certain internal processes. When listening to music, children are able to feel its aesthetic qualities, as well as accumulate musical impressions. Listening to music is important for children as it makes a very significant contribution to their growth and development.
Investigation problem. Is ethnomusic education for pre-school children sufficiently used?
Research object. Possibilities of ethnomusic education of children in preschool age.
The aim. To reveal the possibilities of ethnomusic education of children in preschool age.