Santrauka:
Temos aktualumas: demokratija yra sąvoka, kurią, kiekvienas ţmogus iš mūsų supranta labai skirtingai. Labai svarbu nuo pat vaikystės suteikti sąlygas vaikams jų kasdienėje aplinkoje susipaţinti su taisyklinga demokratijos sąvokos reikšme. Augdami vaikai turi ţinoti, jog demokratija jiems suteikia galimybę būti laisviems, unikaliems, atsakingiems ir nepriklausomiems. Nuo vaikystės tėvai ir ikimokyklinio ugdymo pedagogai, vaikams turi ugdyti demokratiškas vertybes, naudodami priimtinas formas bei metodus. Demokratijos vertybių mokymasis nėra lengvas ir greitas procesas, jis yra sunkus ir trunkantis visą gyvenimą.
Tyrimo problema: Ikimokyklinio ugdymo praktikoje nepakankamai akcentuojamas mokymasis demokratijos ir demokratijos vertybėms perteikti skirtų formų bei metodų taikymas.
Tyrimo objektas: demokratijos vertybių perteikimo formų ir metodų taikymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas: išsiaiškinti demokratijos vertybių perteikimo ikimokyklinio ugdymo įstaigoje formų ir metodų taikymo ypatumus.
Description:
Topic relevance: democracy is a concept that each of us understands very differently. It is very important to enable children from childhood to become acquainted with the correct meaning of the concept of democracy in their daily environment. As children grow, they need to know that democracy gives them the opportunity to be free, unique, responsible and independent. From childhood parents and pre-school educators, children must be educated in democratic values using acceptable forms and methods. Learning the values of democracy is not an easy and fast process, it is difficult and lifelong.
Problem: the practice of pre-school education does not place enough emphasis on learning and the application of forms and methods for the transmission of democratic values.
The object of the survey: application of forms and methods of transmission of democratic values in pre-school education institution.
The aim of the survey: to find out the peculiarities of the application of forms and methods of transmission of democratic values in a pre-school education institution