Santrauka:
Temos aktualumas/naujumas: Teatras įvairiapusiškai veikia vaiką, jo poveikio galia
ganėtinai universali. Jis suteikia galimybę patiriant susižavėjimą įsiklausyti į savo mintis,
leisti pajusti tai, kas yra neramu ir pajausti ramybę, meilę ir pyktį, liūdesį ir džiaugsmą,
užmegzti ryšį su pačiu savimi. Kadangi lėlių teatras daro puikiai matomą ugdomąjį poveikį
žmogui ši tema aktuali ieškant platesnių galimybių kultūriškai ugdyti vaiką ikimokyklinėje
įstaigoje. Kazragytės (2011) teigimu: ,,Vaidyba – tai glaudžiai susijusio vidinio ir fizinio
aktyvumo įsivaizduojamomis aplinkybėmis išraiška.“ (28psl).
Problema - Ar ikimokyklinio amžiaus ugdymo įstaigose skiriama pakankamai dėmesio vaikų
prusinimui lėlių teatru?
Objektas - 3-5 metų vaikus prusinanti lėlių teatru ikimokyklinėje įstaigoje veikla.
Darbo tikslas - atskleisti 3-5 metų vaikų prusinimo lėlių teatru naudą ikimokyklinėse
ugdymo įstaigose.
Description:
The relevance/novelty of the topic: Theatre affects a child in many ways, its influence is quite universal. Theatre allows listening to your thoughts while experiencing admiration, as well as to feel what is anxiety, peace, love, anger, sadness, and joy or to get in touch with yourself. Since puppet theatre has a visible educational impact on a person, this topic is relevant to the search for wider opportunities on how a child in a preschool institution could be culturally educated. According to Kazragytė (2011), “acting is an expression of closely related internal and physical activity in imaginary circumstances” p. 28).The problem: Is enough attention paid to the children education with puppet theatre in preschool education institutions?
The object: The activity with puppet theatre that educates 3-5-year old children in the preschool institution.
The aim of the paper: To reveal the benefits of puppet theatre education on 3-5-year old children in preschool educational institutions.