Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje aprašoma mokslinė literatūros analizė. Teoriniu aspektu atskleidžiama prekės ženklo žinomumo didinimo sampratų analizė, prekės ženklo žinomumo nauda, prekės ženklo žinomumo formavimo priemonės ir prekės ženklo žinomumo didinimo būdai.
Antroje darbo dalyje atlikta Lietuvos ledų rinkos analizė bei įmonės UAB „Art Glacio“ konkurentų analizė. Taip pat, šioje darbo dalyje atliktas kiekybinis tyrimas, kurio tikslas - nustatyti, veiksnius lemiančius vartotojų apsisprendimą pirkti „Art Glacio“ prekės ženklo produktus. Tyrimo metu nustatyta tyrimo kriterijų svarba respondentų atžvilgiu. Tyrimas atliktas anketinės apklausos būdu, dalinantis ja socialiniuose tinkluose. Tyrimo duomenys apdoroti naudojantis SPSS programa, o rezultatai pavaizduoti naudojant Microsoft Excel programą. Trečioje darbo dalyje remiantis teoriniais modeliais ir tyrimo metu gautais rezultatais, pateikti pasiūlymai prekės ženklo „Art Glacio“ žinomumo didinimui Lietuvoje, didinant prekės ženklo „Art Glacio“ paskirstymo kanalų plėtrą Lietuvoje bei pasitelkiant komunikacijos kanalų socialiniuose tinkluose pagalbą.
Darbo tikslas – išanalizavus prekės ženklo „Art Glacio“ žinomumą Lietuvos rinkoje, pateikti rekomendacijas šio prekės ženklo žinomumui didinti.
Description:
The first part of the work describes the scientific analysis of the literature. Theoretical aspect reveals the analysis of brand awareness concepts, the benefits of brand awareness, the means of shaping brand awareness and the ways to increase brand awareness. In the second part of the work, the analysis of the Lithuanian ice cream market and the
analysis of UAB "Art Glacio" competitors are performed. Also, in this part of the work, a quantitative study is conducted, the aim of which is to determine the factors that determine
consumers' decision to buy Art Glacio brand products. The importance of the research criteria in relation to the respondents was determined during the research. The research was conducted by means of a questionnaire, sharing it on social networks. The study data were processed using SPSS program, and the results were represented using Microsoft Excel program. In the third part of the work, based on theoretical models and the results obtained during the research, proposals are made to increase the awareness of the Art Glacio brand in Lithuania,5 increasing the development of the Art Glacio brand distribution channel in Lithuania and using communication channels on social networks.
The aim of the work. after analyzing the awareness of the brand “Art Glacio” in the Lithuanian market, to provide recommendations for increasing the awareness of this brand