Santrauka:
Darbą sudaro trys dalys. Teorinėje dalyje aptariama socialinių medijų, socialinių tinklų ir jutiminio marketingo samprata, teoriškai analizuojamos turinio kūrimo ir valdymo galimybės. Analitinėje darbo dalyje analizuojami prekės ženklo „Chai Chai“ socialinių tinklų
duomenys ir tyrimo metu atliktos analizės ir interviu su ekspertu duomenys. Projektinėje darbo dalyje pateikiami konkretūs sprendimai turinio kūrimo ir valdymo problemai spręsti, remiantis darbe analizuotais rezultatais.
Darbo problema - Prekės ženklas „Chai Chai“ aktyviai naudoja socialinius tinklus didžiųjų metų švenčių metu, todėl pastebimas vartotojų įsitraukimo sumažėjimas kitu metų laiku. Todėl buvo identifikuota tokia problema: kokie turinio elementai socialiniuose tinkluose lemia vartotojų susidomėjimą „Chai Chai“ prekės ženklo atveju?
Darbo tikslas - teoriškai pagrindus ir praktiškai patikrinus, pateikti prekės ženklo „Chai Chai“ socialinių tinklų turinio kūrimo planą.
Description:
The work consists of three parts. The theoretical part discusses the concept of social media, social networks, and sensory marketing theoretically analyzes the possibilities of content creation and management. The analytical part of the work analyzes the data of the Chai Chai brand social networks and the data of the content analysis and interview with the expert. The project part of the work presents specific solutions to the problem of content creation and management, based on the results analyzed in the work.
The main problem of the professional BA thesis - The Chai Chai brand made the social media content used during Christmas time, so it noticed a decline in consumer engagement at other times of the year. Therefore, the following problem was identified: what content elements on social media will drive consumer interest in the Chai Chai brand?
The aim of the professional BA thesis - to present the social network management model of the brand "Chai Chai" after the theoretical basics and practical testing.