Santrauka:
Paslaugų įmonėms labai svarbi klientų nuomonė, tad kiekviena
įmonė stengiasi klientą aptarnauti kuo geriau, kokybiškiau, kad klientas nesikreiptų į konkurentus.
Klientai privalo būti aptarnauti kokybiškai, nes kiekvieno aptarnauto kliento nuomonė įmonei labai
svarbi ir gali atsiliepti įmonės reputacijai. Tad nuolat keičiantis vartotojų poreikiams bei lūkesčiams,
įmonės turi analizuoti ir tobulinti aptarnavimo kokybę, kas ypač aktualu paslaugų sektoriuje.
Description:
The opinion of customers is crutial for service business, so every
company strives to serve the customer as well as possible, so that the customer does not turn to
competitors. Customer service must be of the highest quality, because the opinion of each customer
served is very important to the company and can directly affect the company's reputation. Therefore,
with the constantly changing needs and expectations of consumers, companies needs to analyze and
improve the quality of service, which is especially relevant in the service sector.