Santrauka:
Sėkmingai vykdomas naujo darbuoto mokymas ir socializacija įmonėje atneša naudą ne tik
organizacijai, bet ir pačiam darbuotojui, kadangi įmonės pasirinkti metodai ne tik padeda naujam
darbuotojui efektyviau įsilieti į organizacijos veiklą bei darbo aplinką, bet ir augina darbuotojo
kompetenciją bei įgūdžius, lemia geresnius darbo rezultatus, užtikrina tobulėjimą bei suteikia karjeros
perspektyvą. Šiame darbe yra aptariamos šių procesų tobulinimo poreikis ir galimybės. Šiame darbe
tiriamų procesų tobulinimo poreikis yra analizuojamas iš naujo darbuotojo perspektyvos. Darbe
pateikiamas bei analizuojamas naujų darbuotojų požiūris į mokymo ir socializacijos procesus
tiriamoje įmonėje bei procesų vertinimas. Taip pat atskleidžiamas darbuotojų pasitenkinimas darbu,
mokymų procesu bei socializacija pirmaisiais mėnesiais naujoje darbo vietoje.
Description:
Successful training and socialization of a new employee in the company benefits not only the
organization but also the employee, as the methods chosen by the company not only help the new
employee to integrate more effectively into the organization and work environment, but also increase
employee competence and skills, ensures development and provides a career perspective. This work
discusses the need and opportunities for improvement of these processes. The need to improve the
processes studied in this work is analyzed from the perspective of a new employee. The paper presents
and analyzes the attitude of new employees to the training and socialization processes in the research
company and the evaluation of the processes. Employee satisfaction, training process and
socialization in the first months of a new job are also revealed.