Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama lojalumo samprata, lojalumo tipai, formavimo priemonės, lojalumo nauda ir jos būdus. Analitinėje dalyje analizuojama UAB ,,Prekyba“ veikla, susijusi su taikomomis vartotojų lojalumo priemonėmis, lyginant su konkurentų veiksmais ir atliekant vartotojų tyrimą. Projektinėje dalyje pateikiami UAB ,,Prekyba“ lojalumo priemonių tobulinimo sprendimai, remiantis atliktu tyrimu.
Darbo problema – UAB ,,Prekyba“ parduotuvių tinkle pastebėta, kad vartotojai mažai naudojasi kortelių terminalo skaitytuvu.
Darbo tikslas – pateikti UAB ,,Prekyba“ vartotojams taikomų lojalumo priemonių tobulintinus sprendimus.
Description:
In theoretical part it is discussed about loyalty concept, loyalty types, forming tools, loyalty benefits and ways. In analytical part it is analyzed Prekyba UAB activity, related with applicable consumer loyalty tolls, comparing competitors actions and preforming research.
The main problem - In Prekyba UAB network it has been observed that consumers rarely use loyalty card terminal reader.
The aim - after examining Prekyba UAB, present improvement solutions for loyalty tools.