Santrauka:
Darbe nagrinėjamos fotografijos kaip nešališko, tikrovę dokumentuojančio žanro ribos. Išanalizuojant skirtingus, visais fotografijos laikmečiais naudojamus fotomanipuliacijų tipus, parodant jų pavyzdžius ir aprašant jiems pasiekti naudojamus būdus su tikslu, tai panaudoti kūrybinėje dalyje. Taip pat pateikiami iš pirmo žvilgsnio visiškai skirtingų žanrų fotomanipuliacijos ir pseudodokumentikos panašumai. Meninio tyrimo metodas įtraukia manipuliacijos ir pseudodokumentikos bruožus į bendrą darbą taip sudarant vizualizacija susidedančią iš dviejų dalių: manipuliuoto fotografinio vaizdo ir teksto. Tokiu būdu pasiekiamas darbo tikslas – sukuriama pavyzdinė manipuliacija.
Description:
The paper examines the boundaries of photography as unbiased reflection of reality.
Analysing the different types of photo manipulations used in history of photography. Showing examples and describing the methods used to achieve it. Overview of similarities between photomanipulation and pseudo-documentaries is also presented. The method of artistic research incorporates the features of manipulation and pseudo-documentary into a joint work, thus forming a visualization consisting of two parts: a manipulated photographic images and a text. In this way, the aim of the work is achieved - visual manipulation is created.