Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojami teoriniai, klientų aptarnavimo proceso, kokybės, aspektai, veiksniai, lemiantys klientų aptarnavimo kokybę, aptarnavimo kokybės vertinimo kriterijai. Analitinėje darbo dalyje nagrinėjama UAB „Makveža“ klientų aptarnavimo procesas, analizuojama situacija parduotuvėje, atliekamas tyrimas, kurio pagalba tikimasi sužinoti koks iš tiesų yra klientų aptarnavimas Moki veži pardutuvėje, tam pasitelkiamos dvi anketos, viena skirta darbuotojams, o kita klientams, analizuojami gauti duomenys. Projektinėje darbo dalyje siūlomi sprendimai, kaip tobulinti įmonės klientų aptarnavimo kokybę.
Darbo problema – blogas UAB „Makveža“ vertinimas siejamas su prastu klientų aptarnavimu.
Darbo tikslas - išanalizuoti ir įvertinti UAB „Makveža“ klientų aptarnavimą ir pasiūlyti tobulintinus aspektus.
Description:
The theoretical part analysis the theoretical, customer service process, quality, aspects, factors that determine the quality of customer service, service quality evaluation criteria. The analytical part of the work examines the customer service process of Makveža UAB, analysis the situation in the store, conducts research, which is expected to find out what customer service really is. The project part of the work offers solutions to improve the quality of the company's customer service.
The main problem - the bad assessment of Makveža UAB is associated with poor customer service.
The aim of the work is to analyze and evaluate the customer service of Makveža UAB and to offer aspects to be improved.