Santrauka:
Temos aktualumas Goleman (2003) teigia, šeima pirmoji vaiko emocinio gyvenimo mokykla: bendraudamas šeimoje jis mokosi suprasti savo jausmus, į juos tinkamai reaguoti, spėti kaip į juos reaguos kiti, taip pat suvokti ir išreikšti savo baimes ir viltis. Artimiausi vaikui suaugusieji – tėvai, vaidina svarbiausią vaidmenį vaiko socialinės kompetencijos ugdyme. Manoma jog sėkmingai formuojant vaiko socialinę kompetenciją itin svarbi pozityvios tėvystės raiška.
Tyrimo problema – pozityvios tėvystės įgūdžių stoka ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinę kompetenciją.
Tyrimo objektas – pozityvios tėvystės įgūdžių raiška ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinę kompetenciją.
Tyrimo tikslas – atskleisti pozityvios tėvystės įgūdžių svarbą ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinę kompetenciją.
Description:
The relevance of the topic D. Goleman (2003) claims the family is the child's first school of emotional life: while communicating in the family he learns to understand his feelings and respond to them appropriately, to realize how others will react to them, as well as to perceive and express their fears and hopes. The closest adults to the child are parents, playing a key role in the development of the child's social competence. The expression of positive parenting is considered to be crucial to the successful development of a child's social competence.
The problem of the study is the lack of positive parenting skills in the development of social competence of pre-school children.
The subject of the study is the expression of positive parenting skills in the development of the social competence of pre-school children.
The aim of the study is to highlight the importance of positive parenting skills in the development of the social competence of pre-school children.