Santrauka:
Kai žmonės pradeda kalbėti apie "socialinę atsakomybę" daugumai kyla asociacijos – sąžiningas, aukojantis, atsakingas prieš visuomenę, nepažeidžia darbuotojų teisių ir t.t. Įsigilinus į įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) ribas pasirodo, kad tai susiję su daug platesnėmis sąvokomis, su kuriomis mes kiekvieną dieną susiduriame ir jaučiame to padarinius –užterštas oras, didelis sergamumas, korupcija, darbuotojų išnaudojimas vokuose gaunami atlyginimai, viršytos darbo valandos ir t.t.
Tyrimo problema – švietimo organizacijose nepakankamai akcentuojamos socialinei atsakomybei būdingos demencijos.
Tyrimo objektas – socialiai atsakingos organizacijos bruožų raiška ikimokyklinio ugdymo įstaiga.
Tyrimo tikslas – nustatyti socialinės atsakomybės bruožų raišką ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
Description:
When people start talking about a “social responsibility”, most of us associate it with fairness, making a sacrifice, responsibility in relation to the society, safeguarding of employees’ right, etc. If we look closely at the limits of corporate social responsibility (CSR), it appears that in concerns much winder notions we face in our daily live and live through the consequences of it: polluted air, high morbidity, corruption, exploitation of workers, paying envelope wages, and working hours exceeded, etc.
The problem of the research is the lack of emphasis on dementias specific to a social responsibility in educational organizations.
The subject of the research is the expression of features of a socially responsible organization in pre-school establishments.
The aim of the research is to identify the expression of features of the social responsibility in pre-school establishments.